A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великоандрусівська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

2021 рік

Звіт Великоандрусівського сільського голови про діяльність сільської ради та її виконавчих органів в 2021 році

Шановні мешканці Великоандрусівської  сільської територіальної громади!

      Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування  Україні»  сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою її жителями.

      Звіт – це гарна можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік, чудова нагода поділитися пріоритетними планами на майбутнє.

      Сільська рада як колегіальний орган, представляє спільні інтереси територіальних громад села та старостинських округів.

      Великоандрусівська сільська рада, її виконавчий апарат працюють у правовому полі відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», норм Європейської хартії місцевого самоврядування, чітко дотримуючись повноважень та норм, що передбачені діючим законодавством та прийнятими Регламентами сільської ради восьмого скликання.

Великоандрусівську ОТГ створено 13.05.2017 року шляхом об’єднання Великоандрусівської і Подорожненської сільських рад (рішення сільської ради від 29.12.2016 року № 11, свідоцтво про реєстрацію громади від 13.05.2017 року). Дата створення Великоандрусівської сільської територіальної громади – 25.11.2020 року (рішення сільської ради від 15.12.2020 року № 12, свідоцтво про реєстрацію громади від 25.11.2020 року).
      До Великоандрусівської ОТГ приєдналися шість сільських рад (Глинська, Григорівська, Іванівська, Захарівська, Микільська, Федірківська) і було створено Великоандрусівську сільську територіальну громаду .

Площа ТГ становить 75775,6337 км2.  

Населення – 9288 осіб.

Склад громади

село Арсенівка

село Аудиторівка

село Бабичівка

село Бугруватка

село Велика Андрусівка - адміністративний центр

село Вищепанівка

село Ганнівка

село Глинськ

село Григорівка

село Захарівка

село Золотарівка

село Іванівка

село Калантаїв

село Кобзарівка

село Микільське

село Нагірне

село Оврагове

село Перехрестівка

село Подорожнє

село Семигір'я

село Серебряне

село Сніжкова Балка

село Сніжкове

село Федірки

село Яремівка

Робота  сільської  ради за звітний період здійснювалась у межах повноважень, визначених  законами України «Про місцеве самоврядування  в Україні»,  «Про статус депутатів місцевих рад»,  інших  Законів України.

Планування роботи сільської ради проводилось у відповідності до Регламенту сільської  ради та  Плану роботи Великоандрусівської сільської ради на 2021 рік, затвердженого Рішенням сільської  ради від 24 грудня 2020 року  №17  

 За результатами виборів 25 жовтня 2020 року до Великоандрусівської сільської ради  восьмого демократичного скликання обрано 22 депутата.

З числа депутатів рішенням сільської ради від 15 грудня 2020 р № 7  утворено 3 постійні комісії.

          Територія сільської ради за виключенням сіл Велика Андрусівка, Калантаїв, Вищепанівка та Сніжкова Балка поділена на старостинські округи:

Подорожненський  (села Подорожнє, Нагірне та Бабичівка);

Микільський (села Микільське, Золотарівка та Бугруватка);

Григорівський (Григорівка, Кобзарівка, Оврагове, Перехрестівка та Яремівка);

Глинський   (Арсенівка, Ганнівка, Глинськ, Семигір'я, Сніжкове, Федірки);

Захарівський  (Захарівка, Серебряне, Аудиторівка, Іванівка).

       На території громади свої повноваження в межах відповідних старостинських округів  здійснюють 5 старост та відповідальні працівники структурних підрозділів сільської ради.

        Наша громада,  як орган  місцевого  самоврядування, у своїй роботі керується принципами законності, гласності, колегіальності, поєднуючи місцеві і державні інтереси.

         Сільська рада є публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради в засобах масової інформації, на офіційному сайті ради, а також на дошках оголошень.

 

 

 

 

Сесійна діяльність

       Відповідно до вимог статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною формою роботи ради є проведення сесій.

        Скликання сесій сільської ради проводиться згідно розпоряджень сільського голови ради при дотриманні норм Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Регламенту Великоандрусівської сільської ради. та Плану роботи Великоандрусівської сільської ради на 2021 рік, затвердженого Рішенням сільської  ради від 24 грудня 2020 року  №17 . 

       Депутати сільської ради мають можливість знайомитися з проектами рішень, що вносяться на розгляд сесії, завчасно  отримуючи їх на власні електронні поштові скриньки або завантаживши з офіційного веб-сайту сільської ради.  

         Проекти рішень, довідкові матеріали на пленарні засідання готувались депутатами, працівниками апарату, структурних підрозділів та виконавчих органів ради.  Всі матеріали обов’язково розглядались на спільних засіданнях постійних комісій сільської  ради.

        В ході обговорення напрацьовувалась єдина думка по кожному питанню, а за необхідності – вносились зміни та корективи.

       Протягом  січня-грудня 2021 року було проведено 14 пленарних засіданнь сільської ради восьмого скликання, на які виносились важливі питання соціально-економічного розвитку громади, інші питання, які  своєчасно вивчались і розглядались постійними комісіями . Всього на пленарних засіданнях сільської  ради було розглянуто 1514  питань

 

 Станом на 15.12.2021 року в сільській раді на контролі перебуває 15 цільових програм, це, зокрема, такі програми:

 

  • Програма соціально-економічного розвитку територіальної громади на 2021 рік.
  • Комплексна  Програма соціального захисту населення Великоандрусівської сільської ради  2021-2025 роки .
  • Програма «Поліцейський офіцер громади» Великоандрусівської сільської ради.
  • Місцевої Програми цивільного захисту  Великоандрусівської сільської ради  на 2021-2025 роки.
  • КОМПЛЕКСНА  ПРОГРАМА протидії  злочинності Великоандрусівської сільської територіальної громади на 2021-2025 роки.
  • Комплексна  соціальна програма оздоровлення та відпочинку дітей Великоандрусівської територіальної громади на 2021-2025 роки .
  • Програма  розвитку фізичної культури і спорту на території Великоандрусівської сільської ради на 2021-2023 роки.
  • Програма  поводження з твердими побутовими відходами на території Велико- андрусівської сільської ради  на 2021-2025 роки.    
  • Програма забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Великоандрусівської сільської ради на 2021-2023 роки.
  • Програма підтримки обдарованої молоді Великоандрусівської сільської  ради на 2021-2023 роки.
  • Програма розвитку малого та середнього підприємництва у Великоандрусівській сільській  раді на 2022-2024 роки  .  
  • Програма підтримки учасників АТО та ООС, членів їх сімей Великоандрусівської сільської ради  на 2021-2025 роки.
  • Програми допризовної підготовки, військово-патріотичного       виховання молоді,  організації  приписки    допризовної дільниці, призову    громадян  України  на  строкову  військову службу та виконання заходів з мобілізації Призовник.
  • Програма організації громадських робіт та робіт тимчасового характеру по Великоандрусівській сільській раді .

Прийнято ряд важливих рішень, серед них:

затверджено План соціально-економічного розвитку  територіальної

громади на 2021 рік;

-затверджено орієнтовний План роботи сільської  ради на 2021  рік;

-заслуховувались звіти про виконання прийнятих програм;

-затверджено фінансові плани комунальних підприємств;

-  інші.

Як завжди, особлива увага приділялась питанням виконання сільського бюджету на 2021 рік. Сільською  радою було заслухано щоквартальні звіти, майже на кожній сесії розглядалося питання про внесення змін до бюджету.

  • Важливою складовою роботи сільської ради є діяльність постійних комісій сільської ради, які згідно статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради. Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій, зокрема на спільних засіданнях, які проводять перед початком сесії.  Саме там опрацьовуються проекти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які потім виносяться на розгляд сесії.

У Великоандрусівській сільській раді VIIІ скликання були сформовані та діють 3  постійні депутатські комісії.

  • Постійна комісія  з питань регламенту, депутатської етики, забезпеченості законності, правопорядку, охорони права та свобод, законних інтересів громадян, запобігання та виявлення корупції; (голова Полонський Євгеній Миколайович)
  • Постійна комісія з питань соціально-економічного та культурного розвитку, планування та обліку ,з   бюджету, фінансів, інвестицій, управління комунальною власністю, транспорту, освіти, охорони здоров'я, культури, спорту,зв'язку, побутового і торгового обслуговування та регуляторної політики; (голова  Хоменко Микола Ілліч
  • Постійна комісія з питань земельних відносин, природокористування, адміністративно-територіального устрою, архітектури, охорони пам'яток, історичного середовища та благоустрою  (голова Магдій Юрій Миколайович)
  • Постійні комісії проводять свою роботу в тісній співпраці з структурними підрозділами та відповідальними посадовими особами сільської ради.

В цілому організація роботи постійних комісій свідчить про те, що депутати сільської ради налаштовані на цілеспрямовану, конструктивну працю.

Робота виконавчого комітету

 

Виконавчим органом сільської ради  є виконавчий комітет та відділи, робота яких спрямована на здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах діючого законодавства України.

Робота виконавчого комітету за звітній період була направлена на виконання повноважень, наданих виконкому згідно зі ст.ст.27-41 Глави 2 «Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про доступ до публічної інформації», інших законодавчих актів. Основною формою роботи виконавчого комітету Великоандрусівської  ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету сільської ради проводяться щомісяця. Крім  питань, передбачених планом роботи виконавчого комітету сільської ради, розглядаються питання поточного періоду,  заяви громадян.    У звітному 2021 році   було проведено  14 засідань  виконавчого комітету, на  яких  прийнято 259 рішень.

На засіданнях  виконавчого комітету заслуховуються звіти про роботу керівників  об’єктів  комунальної власності сільської ради, про роботу  по  обслуговуванню малозабезпечених та інших соціально  незахищених верств населення,  про підготовку закладів  освіти  до  нового навчального року, питання благоустрою території,  обстеження зелених насаджень, видалення таких, які перебувають в аварійному та сухостійному стані,   про роботу відділу освіти, культури, молоді та спорту.

Відповідно, з метою охоплення всіх  вказаних  сфер, а також на виконання відповідних розпорядчих документів голови Великоандрусівської сільської  ради,  виконавчим комітетом  сільської  ради протягом 2021 року:

Робота виконавчого апарату сільської ради спрямована перш за все на створення комфортних умов для жителів громади.

 

          Великоандрусівська сільська рада, організовуючи роботу з розгляду звернень громадян, керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

           
 

І

Характеристика звернення

За 2021

За 2020

"+"/ "-"

 

1.

За формою надходження

114

48

66

 

1.1.

Поштою (електронною поштою)

24

16

8

 

1.1.-1

За допомогою засобів телефонного зв’язку

38

14

24

 

1.2.

Звернулось громадян на  прийом

37

18

19

 

1.2.-1

в т.ч на особистий прийом

37

0

37

 

1.4.

Через органи влади

53

22

31

 

1.4.-5.

через Обласний контактний центр

53

11

42

 

 

в т.ч. через Урядову гарячу лінію

10

0

10

 

 

в т.ч. через Гарячу лінію голови ОДА

43

11

32

 

 

Всього звернень

114

48

66

 

 

Кількість громадян, які звернулися

114

48

66

 

2.

За ознакою надходження

114

48

66

 

2,1

Первинне

114

48

66

 

2,5

Масове

0

0

0

 

3.

За видами

114

48

66

 

3,2

Заява (клопотання)

114

48

66

 

4.

За статтю авторів звернень

114

48

66

 

4,1

Чоловіча

36

18

18

 

4,2

Жіноча

78

30

48

 

5.

За суб’єктом

114

48

66

 

5,1

Індивідуальне

114

43

71

 

5,2

Колективне

0

1

-1

 

5,3

Анонімне

0

4

-4

 

6.

За типом

114

48

66

 

6,1

Телеграма

0

0

0

 

6,2

Лист

0

9

-9

 

6,3

Усне

114

39

75

 

6,4

Електронне

0

0

0

 

6,5

Петиція

0

0

0

 

7

За категоріями авторів звернень

114

48

66

 

7,1

Учасник війни

 

 

0

 

7,2

Дитина війни

1

 

1

 

7,3

Інвалід Великої Вітчизняної війни

 

 

0

 

7,4

Інвалід війни

 

 

0

 

7,5

Учасник бойових дій

0

7

-7

 

7,6

Ветеран праці

 

 

0

 

7,6,1

Ветеран військової служби*

 

 

0

 

7,7

Інвалід I групи

1

5

-4

 

7,8

Інвалід II групи

11

1

10

 

7,9

Інвалід III групи

1

 

1

 

7, 10

Дитина-інвалід

 

 

0

 

7, 11

Одинока мати

 

 

0

 

7, 12

Мати-героїня

 

 

0

 

7, 13

Багатодітна сім’я

25

1

24

 

7, 14

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

 

 

0

 

7, 15

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

 

 

0

 

7, 16

Герой України

 

 

0

 

7, 17

Герой Радянського Союзу

 

 

0

 

7, 18

Герой Соціалістичної Праці

 

 

0

 

7, 19

Дитина

 

 

0

 

7, 20

Інші категорії

75

34

41

 

8

За соціальним станом авторів звернень

114

48

66

 

8,1

Пенсіонер, крім осіб, визначених у п.8.1.1 цього Класифікатора

5

4

1

 

8,1,1

Пенсіонер з числа військовослужбовців**

 

 

0

 

8,2

Робітник

 

 

0

 

8,3

Селянин

2

 

2

 

8,4

Працівник бюджетної сфери

2

1

1

 

8,5

Державний службовець

 

 

0

 

8,6

Військовослужбовець

 

 

0

 

8,7

Підприємець

 

 

0

 

8,8

Безробітний

23

 

23

 

8,9

Учень, студент

 

 

0

 

8, 10

Служитель релігійної організації

 

 

0

 

8,11

Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена

 

 

0

 

8,11,1

Журналіст

 

 

0

 

8,12

Інші

82

43

39

 

9

За результатами розгляду

114

48

66

 

9,1

Вирішено позитивно

46

19

27

 

9,2

Відмовлено у задоволенні

0

4

-4

 

9,3

Дано роз’яснення

40

25

15

 

9,4

Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"

 

 

0

 

9,5

Звернення,  що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"

23

 

23

 

9,6

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17  Закону України "Про звернення громадян"

 

 

0

 

9,7

Перебувають на розгляді

5

0

5

 

ІІ.

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян

   
 

 

 

2 021р.

2 020р.

Х _

 

 

Всього порушено питань

114

48

66

 

0 10

Промислова політика

0

0

0

 

0 20

Аграрна політика і земельні відносини

43

5

38

 

0 30

Транспорт і зв’язок

3

0

3

 

0 40

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво

0

0

0

 

0 50

Фінансова, податкова, митна політика

0

0

0

 

0 60

Соціальна політика. Соціальний захист населення

13

22

-9

 

0 70

Праця і заробітна плата

2

0

2

 

0 80

Охорона праці та промислова безпека

0

0

0

 

0 90

Охорона здоров’я

5

1

4

 

100

Комунальне господарство

21

3

18

 

110

Житлова політика

1

0

1

 

120

Екологія та природні ресурси

2

0

2

 

130

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

2

3

-1

 

140

Сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей

1

2

-1

 

150

Молодь. Фізична культура і спорт

0

0

0

 

160

Культура та культурна спадщина, туризм

0

0

0

 

170

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

6

-2

 

180

Інформаційна політика, діяльність засобів масової
інформації

0

0

0

 

190

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

0

0

 

200

Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

0

0

0

 

202

Діяльність Президента  України

 

 

0

 

210

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

 

220

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

2

-2

 

230

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

4

-3

 

240

Діяльність підприємств та установ

0

0

0

 

270

Інше

18

0

18

         Протягом 2021 року до сільської ради надійшло 80 запитів  на отримання публічної  інформації.

 

       Всі запити були вчасно опрацьовані, відповіді надані запитувачам у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

        За охоплений звітом період сільським головою  було підписано та видано  розпоряджень сільського голови адміністративно-господарської діяльності – 6, питань , розпорядження по основній діяльності -136 та розпоряджень сільського голови з питань кадрової роботи – 408, в т.ч. про відпустки - 82, про відрядження – 51.

        Секретарем сільської ради зареєстровано 68  довіреності (прирівняних до нотаріальних), посвідчено 34 нотаріальних документа.

     Важливим напрямком  роботи сільської ради є також правове забезпечення діяльності ради, організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативно-правових документів в діяльності сільської ради; забезпечення правильного застосування законодавства, розробка проектів нормативно-правових актів ради, розпоряджень сільського голови, їх експертиза на відповідність чинному законодавству; узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції сільської ради.

        Протягом січня-березня 2021 року працівниками апарату надавалася методична та практична допомога суб’єктам декларування  щодо заповнення електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

        Депутатський корпус та працівники сільської ради працюють  відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та інших антикорупційних нормативно-правових актів, з метою запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у сільській раді, її апараті та виконавчих органах.

 

      Для попередження реального чи потенційного конфлікту інтересів, що виникає під час розгляду на сесіях ради окремих питань,  депутатом подається заява про відмову брати участь у голосуванні з даного питання.

 

                                                БЮДЖЕТНИЙ ПРОЦЕС

 

        Невід'ємною  умовою реалізації будь-яких програмних заходів є фінансування, тобто успішна реалізація бюджетного процесу.

 

    Питання формування бюджету, ефективний розподіл та перерозподіл бюджетних коштів розглядалися на всіх без винятку пленарних засіданнях сесії сільської ради.

Стабільність та економічний розвиток територіальної громади передусім залежить від наповнення бюджету.

           За  одинадцять місяців 2021  року  до  сільського бюджету об’єднаної територіальної громади  зараховано надходжень в сумі  73 896 186,46 гривень., з них трансфертів з державного бюджету надійшло в сумі  35 743 894,00грн.

         До загального фонду надійшло коштів з міжбюджетними трансфертами в сумі  73 335 809,94 грн , або  94,97% виконання до планових надходжень на звітний період, до спеціального фонду надходження склали  560 376,52 грн., або 118,46  % до планових надходжень на звітний період.( план- 473 049,67 грн.)

Виконання доходної частини сільського бюджету по загальному фонду за  2021 рік (без урахування міжбюджетних трансфертів) становить 96,11  %, або  37 591 915,94 грн.

Аналізуючи виконання плану в розрізі джерел надходжень маємо слідуючі показники:

-податку та збору на доходи фізичних осіб при плані на відповідний період в сумі  20 059 000,00 грн., фактично надійшло 17 860 526,90  грн., що становить   89,04  % виконання.

До складу місцевих податків  враховані надходження від податку на майно та єдиного податку. В цілому місцеві податки виконані на 110,86% (при планових показниках на 2021 рік  в сумі   16 879 800,00 грн,    фактично надійшло    18 712 119,29   грн).

Єдиного податку  до сільського бюджету надійшло в сумі  7 813 642,42  грн., при плані  7124300,00   грн,   та виконаний на  109,68  %.

Земельного податку з юридичних осіб надійшло  484 519,54 грн.,при плані 508 400,00 грн., що складає 95,30% виконання.

Орендної плати за землю з юридичних осіб надійшло 7 768 665,67 грн., при плані 7 864 900,00 грн., що складає 98,78% виконання.

 Земельного податку з фізичних осіб сільського бюджету  надійшло в сумі  671 305,69 грн., при плані  648 600,00  грн., або 103,50 % виконання., а також орендної  плати за землю з фізичних осіб  надійшло в сумі 1 636 387,05 грн, при плані  1 754 700,00 грн, або 93,26 % виконання.

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов до бюджету в сумі 189061,00 грн, при плані 205 500,00 грн, або 92,00 % виконання  Акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пальне) до сільського бюджету надійшло в сумі 39 764,81 грн.,при плані 50 000,00 грн.,що становить 79,53% виконання.

Акцизного податку з ввезених  в Україну підакцизних товарів (продукції) (пальне) надійшло в сумі 134 767,30 грн.,при плані 160 000,00 грн.,що станвить 84,23% виконання.

До загального фонду сільського бюджету міжбюджетних трансфертів надійшло в сумі  35 743 894,00грн.,при плані 38 104 613,00грн.,що становить 93,80% виконання, з них:

  • базова дотація  надійшла у сумі 3 819 200,00 грн.,при плані 4 166 300,00 грн.,що становить 91,67% виконання;
  • дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету надійшла  сумі 568 736,00 грн.,при плані 603 900,00 грн.,що становить 94,18% виконання;
  • освітня субвенція надійшла у сумі 27 919 250,00грн.,при плані 29 285 800,00 грн.,що становить 95,33% виконання;
  • субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшла у сумі 2 458 000,00 грн.,при плані 3 045 000,00 грн.,що становить 80,72% виконання;
  • субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у сумі 382 819,00 грн. надійшла стовідсотково;
  • субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 230 100,00 грн. надійшла стовідсотково;
  • субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 327 147,00грн.надійшла стовідсотково; 
  • субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 38 642,00грн.,при плані 63 547,00 грн., що становить 60,81% виконання.

         

         Із  32 джерел  надходжень  до  загального  фонду  сільського  бюджету річний  план  не  виконано по 14 видах надходжень,виконано річного плану по 18 видах надходжень.

         До спеціального фонду сільського бюджету надійшло власних  та  закріплених  доходів  у  сумі 560 376,52грн., при плані 473 049,67 грн., що складає 118,46% виконання.  

 

 

 

                                           ВИДАТКИ

                Всього з сільського бюджету за 11 місяців 2021 року  використано коштів загального фонду на суму 63984070,69  грн., з них передано субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих  закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі  230100  грн. Видатки  спеціального фонду складають 2897731,31 грн.

Фінансування видатків здійснюється відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів сільського бюджету.  

         На утримання сільської ради за 11 місяців  2021 року направлено коштів загального фонду у сумі  9398696,30 тис. грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями передбачено 8504481,44 грн., в т. ч. на скорочених працівників – 1727000 грн., енергоносії – 345885,24  грн. Видатки за рахунок спеціального фонду складають 47861,70 грн.

 

           Видатки на освіту

    Найбільшу питому вагу в структурі загального фонду сільського бюджету це  72,9  % складають видатки  на утримання закладів освіти.

 

        У місцевому бюджеті  передбачено фінансування   5  закладів освіти і заходів, які відповідно до розподілу видатків, визначеного Бюджетним кодексом України, мають фінансуватися з сільського бюджету, у тому числі:

  • 2 опорні школи: В.Андрусівська, Глинська,
  • 4 філій:
  • в складі В.Андрусівське НВО:
  • Подорожненський навчально виховний комплекс. 
  • в складі Глинського НВО:
  • Захарівський, Федірківський навчально виховні комплекси, Іванівська загальноосвітня школа.
  • 1 ліцей в склад якого увійшли Григорівська та Микільська загальноосвітні школи (за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету та коштів місцевих бюджетів), а дошкільні групи цих НВО фінансуються лише за рахунок  місцевого бюджету;
  • 2 сільські садочки фінансуються з сільського бюджету;
  • 1    установа позашкільної освіти;
  • 1    інший заклад – центр із обслуговування закладів та установ.

 

        Так,   із загального фонду бюджету на  установи освіти   спрямовано кошти в сумі  46652202,86 грн., з них:

- на загальноосвітні школи спрямовано коштів в сумі  38395112,35 грн.,

- на утримання дошкільних навчальних закладів – 1962969,43  грн,

- на надання  позашкільної освіти закладами позашкільної освіти 270161,78 грн.,

- на  забезпечення діяльності інших закладів освіти, а саме КЗ «ЦОЗУ» спрямовано 1571074,42 грн.

- на виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»  направлено 91302,0 грн.,

- на надання освіти за рахунок субвеції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами  направлено коштів в сумі 23576,67 грн.,

- видатки на матеріальну допомогу дітям-сиротам за 11 місяців складають 5430,0 грн.,

- на здійснення заходів на виконання цільової соціальної програми «Молодь України» використано 5750,0 грн.,

- на проведення зборів і змагань по спорту-7500,0грн.

В закладах освіти видатки на оплату праці з нарахуваннями здійснені в сумі 37199215,75 грн., що забезпечує нарахування і виплату обов’язкових   видів заробітної плати. На харчування дітей витрачено 937847,68 грн. із загального фонду та 184084,71 грн. за рахунок спеціального фонду

        Видатки на оплату енергоносіїв по теплопостачанню, водопостачанню, електроенергії, природному газу, твердому паливу закладів освіти складають 3036892,67 грн.

      Видатки спеціального фонду складають 482180,71 грн., з них придбання обладнання і предметів довгострокового користування 157430,0 грн.

 

      Видатки на охорону здоров’я

          З сільського  бюджету за 11 місяців 2021 року видатки на охорону здоров’я по загальному фонду складають 1798158,46 грн.( фінансова підтримка  КНП «Центр первинної медично-санітарної допомоги» в тому числі утримується 2 сільські амбулаторії ( Глинська, Микільська амбулаторії загальної практики сімейної медицини), Григорівський ФАП, та 4 ФП (Захарівський, Федірківський, Іванівський, Золотарівський,), загальна штатна чисельність працівників складає 61,5 штатних одиниць Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 230100 грн.

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення

 

         З сільського бюджету за 11 міцсяців 2021 року профінансовані:

- компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом в сумі   245023,61 грн.,

- на  надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги витрачено 28831,47 грн.

     Крім того, з сільського бюджету спрямовано матеріальної допомоги на лікування та для підтримки жителів громади , відповідно до сільської програми соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради на 2021 рік  в сумі  121900,0 грн.,

- на поховання безрідних, одиноких громадян 18597,90 грн.

          На фінансування діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення («Центр надання соціальних послуг», терцентр ) направлено 3659573,50 грн. по загальному фонду в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями  3642040,98 грн., та 154226,61 грн. по спеціальному фонду. Закладом обслуговуються одинокі непрацездатні громадяни, інваліди, які потребують різних видів соціальної допомоги. Загальна штатна чисельність працівників складає 30,0 штатних одиниць.

 

     За 11 місяців 2021 року проведено фінансування на організацію та проведення громадських робіт в сумі 106894,06 грн.

 

Видатки на культуру і мистецтво

       На галузь культури в цілому спрямовано  коштів загального фонду 3991536,88 грн.

 З них:

- на утримання  будинків культури спрямовано кошти в сумі  2824483,36   грн. за рахунок сільського бюджету утримується 3 сільських клуба, та 10 будинків культури загальною чисельністю 27 штатних одиниць;

- на утримання  бібліотек -693408,16 грн. За рахунок сільського бюджету утримується 10  сільських бібліотек  загальною чисельністю 5,75 штатні одиниці;

 -на утримання музею 473645,36 грн. За рахунок сільського бюджету утримується 1 заклад музею загальною чисельністю 3,50 штатних одиниць.

      Видатки на заробітну плату з нарахуванням складають 3682653,51 грн., на енергоносії 197554,68 грн. За рахунок коштів спеціального фонду на будівництво закладів культури ( ремонт будинку культури с. Подорожнє) витрачено 590988,39 грн. та на придбання предметів і матеріалів 5183,60 грн., разом 596171,99 грн.

 

       З сільського бюджету за 11 місяців 2021 року виділені кошти в сумі –                    42083,69 грн. на забезпечення діяльності водопровідно – каналізаційного господарства.

     З  сільського бюджету  за 11 місяців  2021 року виділені кошти в сумі                  1126918,10грн. на фінансовий відділ сільської ради, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями 1067923,68 грн., та на енергоносії 3338,32 грн.

 

     За 11 місяців 2021 року за рахунок коштів спеціального фонду на будівництво інших обєктів комунальної власності ( пожарка+ амбулаторія) с. В. Андрусівка) витрачено 24900,0 грн.

      На виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій було витрачено 692413,20 грн., в т. ч. 150000 грн. на придбання тренажерів  с. Велика  Андрусівка та фінансування капітального ремонту Глинської амбулаторії 542413,20 грн.

        Видатки на організацію благоустрою населених пунктів складають за рахунок коштів спеціального фонду ( цільового фонду, утвореного органами місцевого самоврядування)  96034,60 грн., та за рахунок коштів загального фонду в сумі 264862,46 грн., в т. ч. вуличне освітлення 192380,58 грн.

 

     На природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів використано 66028,0 грн., а саме для вивозу сміття 52450,0 грн., для придбання саджанців 13578,0 грн.

    За даний період передано міжбюджетних трансфертів 628027,0 грн., в т. ч. на придбання шкільного автобуса 620000,0 грн., на придбання компютерів для шкіл 8027,0 грн.

 Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій складають 3500 грн.( підвезення призовників громади ).

 Видатки на утримання місцевої пожежної охорони складають 286728,38 грн.

 

         

         За 11 місяців 2021 року забезпечено всі галузі бюджетної сфери коштами на виплату заробітної плати і нарахувань на неї (з врахуванням підвищення її рівня та рівня мінімальної заробітної плати), на оплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії, на придбання продуктів харчування.

          Станом на 01.12.2021 року заборгованість по виплатах, віднесених до захищених  та інших статей бюджету, відсутня.

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток інфраструктури

1.Придбання шкільного автобусу.(Державна програма . Співфінансування  з боку сільської ради становить 620000 грн.)

 

 

 

2.Створення поліцейської станції .

3. Придбання поліцейського автомобіля.

4.Капітальний ремонт будівлі КНП «Глинська амбулаторія ЗПСМ»

5.Відкриття фельдшерсько-акушерських пунктів в селах :Нагірне, Калантаїв, Золотарівка.

6.Відкритття аптечних пунктів при амбулаторіях сіл Велика Андрусівка, Подорожнє, Микільське.

7.Співпраця з представниками торгівлі , а саме: відкриття мережі магазинів «Оптовичок» в селах Глинськ, Велика Андрусівка, Подорожнє.

8.Ремонт класів Ліцея «Надія» Великоандрусівської сільської ради .

9.Капітальний ремонт даху Микільського будинку культури.

10.Придбання та установка спортивних тренажерів у селі Велика Андрусівка.

11.Поточний ремонт доріг в селах Велика Андрусівка та Глинськ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.Поточний ремонт будинку культури в селі Велика Андрусівка.

13.Відновлення участку грунтової дороги по вул. Ставкова   в селі Велика Андрусівка, зруйнованої внаслідок повені.

14.Заміна опалення у адміністративній будівлі Микільського старостату.

15.Придбання для культури Глинського старостату ( с. Федірки) двох ноутбуків.

16.Придбання інтерактивної дошки для КЗ «Глинське НВО ЗШ І-ІІІ ступенів- ЗДО».

17. Придбання інтерактивної дошки для Захарівської філії КЗ «Глинське НВО ЗШ І-ІІІ ступенів- ЗДО».

18.Придбання вуличних лавочок для села Микільське.

19.Придбання автобусної зупинки в село Подорожнє.

20.Ремонт фасаду Подорожненського будинку культури.

21.Корегування проектно-кошторисної документації по проектах.

22.Створення благодійного фонду « Територія успіху».

22.Озеленення сіл Великоандрусівської сільської ради.

23. Благоустрій вулиць Захарівського старостату  після повені.

 

 

 

 

Соціальний захист населення громади

     Соціальне забезпечення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних і хворих людей, пенсіонерів, безробітних, багатодітних, малозабезпечених. За останні роки, нажаль, збільшується кількість громадян, які потребують соціального захисту. Соціальний захист громадян похилого віку, інвалідів, внутрішньо переміщених осіб та інших соціально незахищених верств населення полягає у наданні послуг з соціальної підтримки населення (державні допомоги, компенсації, пільги, субсидії, тощо).  Ці та інші заходи по забезпеченню прав та соціальних гарантій на території Визирської сільської ради здійснює відділ соціального захисту населення.

На території громади проживають:

  • пільгові категорії громадян: 132 учасника бойових дій; 60 учасників війни; 15 членів сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни; 1 особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи; 7 осіб з інвалідністю внаслідок війни ІІІ групи; 210 ветеранів праці; 33 особи ЧАЕС ІІ категорії (ліквідатори); 9 осіб ЧАЕС ІІ категорії (потерпілих); 10 осіб ЧАЕС ІІІ категорії; 6 ветеранів органів внутрішніх справ та військової служби; 277 осіб з інвалідністю; 1 жертва нацистських переслідувань; 3 особи з інвалідністю військової служби; 3 батьків загиблого військовослужбовця; 78 сільських педагогів на пенсії; 42 сільських медиків на пенсії; 3 працівника культури на пенсії; 4 сільських працівника бібліотеки на пенсії; 93 багатодітні сім’ї; 341 дитина з багатодітної сім’ї.
  • 2268 одержувачів субсидії та державних соціальних допомог.
  • 84 внутрішньо переміщених осіб.

На 2021 рік виділено коштів в сумі 310,0 тис.грн. на компенсацію за пільгове перевезення на приміських маршрутах.

      Після проведення звірки інформації з отриманими від організацій розрахунками щомісячних витрат за перевезення пільгових категорій населення, кошти перераховані:

  • ФОП Макаров Віктор Анатолійович – 204,9 тис. грн.;
  • ТОВ «Світ-Автолегіон» - 105,0 тис.грн.

За  направленням на комплексну реабілітацію звернувся 1 учасник бойових дій (АТО), який одержав путівку .

     Сімейним відпочинком до бази відпочинку «Прибой» та «Нива» у 2021 році скористалися 4 сім’ї учасника бойових дій (АТО).

Спеціалістами відділу проведено консультування 1649 мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до компетенції відділу.

Протягом 2021 року працівниками відділу соціального захисту населення було прийнято 2800 заяв, у т.ч. 1653 заяви на субсидію, 568 на державні допомоги, 579 на пільги (з них 320 з формуванням електронної справи через програмний комплекс «Соціальна громада») та передано до УСЗН Олександрійської РДА для оформлення відповідних видів допомог, пільг та субсидій, 1 особі оформлено документи на видачу путівки для отримання соціальної послуги стаціонарного догляду у будинку-інтернаті.

     Також спеціалістами відділу видано 2780 довідок-повідомлень про призначення різних видів допомог, пільг та субсидії.

У рамках комплексної Програми із соціального захисту населення Великоандрусівської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням сесії №160 від 23.03.2021 року, та на підставі рішення виконавчого комітету № 55 від 26.03.2021 року виділена та виплачена матеріальна допомога   35 ліквідаторам аварії на ЧАЕС 2 категорії по 300,00 грн., на загальну суму      10,5 тис.грн.

Прийняті та передані до УСЗН Олександрійської РДА документи на надання додаткової відпустки 14 (16) днів 2 особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС.

До Дня захисників і захисниць України (14 жовтня) 110 учасників бойових дій та 3 особи з числа сімей загиблих одержали матеріальну допомогу по      300,00 грн. на загальну суму 33,9 тис.грн.

      Рішенням сесії Великоандрусівської сільської ради № 344 від 28.04.2021 року затверджено «Комплексну соціальну програму оздоровлення та відпочинку дітей Великоандрусівської територіальної громади на 2021 - 2025 роки».

      За кошти державного бюджету були оздоровлені діти таких пільгових категорій:3  дітей  з багатодітних сімей в МДЦ «Молода гвардія»; 1 дитина з багатодітної сім’ї в МДЦ «Артек». 

      За кошти обласного бюджету в ТОВ КО «Перлина Чорномор’я» були оздоровлені діти таких пільгових категорій: 2 дітей позбавлених батьківського піклування та 1 дитина-сирота.

      За кошти районного бюджету в ДЗОВ «ДРУЖБА» (с. Войнівка) були оздоровлені діти таких пільгових категорій: 3 дітей позбавлених батьківського піклування, 1 дитина-сирота, 1 дитина з багатодітної сім’ї.

     Матеріальна допомогою для вирішення соціально побутових питань виплачена 153 особам на загальну суму 124,0 тис.грн., профінансовано поховання  4 осіб (безрідних, одиноких, безхатченків) на 24,2 тис.грн.

На території сільської ради функціонує Центр надання соціальних послуг територіальної громади Великоандрусівської сільської ради. Напрямками роботи Центру є: забезпечення соціальної роботи, надання соціальних послуг особам похилого віку,  особам з інвалідністю, особам/сім’ям з дітьми, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

     В Центрі працює 3 відділення: відділення соціальної допомоги вдома, відділення соціальної роботи, відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

         Відділенням соціальної допомоги вдома з початку року надано соціальну послугу догляд вдома 305 особам, з них на платній основі 65 особам. Соціальні послуги надаються безоплатно та за плату. Кількість наданих соціальних послуг складає 15174 послуги, з них платних - 3004 послуги на суму 81759,60  грн.

      Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надана гуманітарна допомога 867 особам, з них:  531 особа відділення адресної натуральної допомоги, відділення соціальної допомоги дома 292 особи та 271 особі відділення соціальної роботи у вигляді верхнього одягу, взуття, постільної білизни, ковдр на загальну суму 102 тис. грн..

 

 

 

Відділенням соціальної роботи проводиться робота з 49 сім'ями, які перебувають у складних життєвих обставинах та 3 прийомними сім'ями. Проведено 49 оцінок потреб сімей за результатами, яких було встановлено, що 14 сімей взято під соціальний супровід, в 35 сім'ям були виявлені ознаки складних життєвих обставин. В цих сім’ях: 158 дітей.

 

 

 

 

 

 

      Роботу відділення забезпечує завідувач відділення і фахівець із соціальної роботи.

На постійній основі проводиться соціальна профілактика з усіма сім'ями, які перебувають у складних життєвих обставинах. У фейсбук мережі створено сторінку Центру надання соціальних послуг, де постійно висвітлюється робота центру.

   

Робота закладів охорони здоров'я

Наразі медична допомога населенню Великоандрусівської ОТГ надається в Микільській та Глинській АЗПСМ, 4 ФП та  1 ФАП,  медичних пунктах тимчасового базування в с. Подорожнє, с.ВеликаАндрусівка, с. Калантаїв, с.Нагірне.

2 рази на тиждень(вівторок і п`ятниця) прийом хворих на медичному пункті  тимчасового базування в с. Подорожнє та  с, Велика Андрусівка  проводять лікарі ЗПСМ  Савіцький В.В., АрделянЛ.М., Мірошников Ю.Б. та щодня веде прийом в с. Подорожнє лікар ЗПСМ Березюк С.В.

Всього: Штатних одиниць 61,5 (зайнятих -  49,5, фізичних осіб –50), з них:

  • Лікарі - 7,0 (зайнятих – 6,5,фізичних осіб – 5),
  • Середній медперсонал – 22,25 (зайнятих – 20,25,фізичних осіб – 21),
  • Молодший медперсонал – 5,5 (зайнятих – 5,5,фізичних осіб – 6),
  • Інший персонал – 16,75 (зайнятих – 9,25,фізичних осіб – 9),
  • Спеціалісти – 6,0 (зайнятих – 6,0,фізичних осіб – 7),
  • Технічні працівники – 4,0 (зайнятих – 2,0,фізичних осіб – 2).

 

Кількість пацієнтів,які підписали декларацію з сімейним лікарем – 6565 осіб,що складає 81,0%, діти від 0-18 років – 984 декларації, що складає 98,0%.

Виконання щеплень дітям проводиться згідно календаря щеплень. Вакцина є в достатній кількості.

Дорослим проводиться щеплення вакциною  АДПМ (1 раз на 10 років), за наявності вакцини.

Для надання невідкладної медичної допомоги в АЗПСМ та ФП  сформовані аптечки згідно зі стандартами надання невідкладної допомоги.

 

Також в АЗПСМ  та медичних пунктах тимчасового базування проводиться реалізація лікарських засобів населенню ОТГ.

Смертність за 9 міс. Померло 128чол, 16,3 показник смертності, природний приріст -11,1. Основна причина смертоностіССзахворювання.

Народженість за 9 міс. Народилась 41 дитина, показник народжуваності 5,2.

Проведено туберкулінодіагностика 502 дітям.

Стаціонари вдома -  408.

Первинний вихід дітей на інваліднсть – 4дитини.

Зареєстровано травм – 95, невиробничі травми.

Первинний вакцинальний комплекс дітям до року – 100,0%(41 дитина).

На ФП відвідувань – 7096, вдома – 2519.

Відвідувань у лікарів ЗПСМ – 13038, вдома – 986.

В АЗПСМ проводиться ЕКГ – 1014 досліджень, визначення цукру крові,тести на вагітність, швидкі тести на ВІЛ, вірусні гепатити В і С, тропоніни. На даний час амбулаторії повністю забезпечені тестами. Наявні  ЕКГ-апарати,кожен лікар забезпечений тонометром,пульсоксиметром,безконтактним термометром, отоскопом та офтальмоскопом.Є комплекти телемедицини  4 шт.

З 05.05.2021 року невідкладна допомога вдома почала працювати у форматі 24/7. За 10 місяців 2021 року здійснено 1146 виїздів.

 

В АЗПСМ  наявні  ПК,принтери, пункт тимчасового базування забезпечені комп’ютерною технікою.

На даний час амбулаторії працюють  до 16.30, графіки прийому  лікарів знаходяться на видному місці,а також прийом пацієнтів узгоджується в телефонному режимі.

За 10 місяців 2021 року  лікарями  АЗПСМ проліковано  85 хворих на Covid- 19, з них 5 дітей.

Всі випадки підтверджені результатами тесту ПЛР. 5 хворих померли  під час стаціонарного лікування.

На період карантину проводиться огляд хворих із застосуванням засобів індивідуального захисту, при потребі проводяться швидкі тести  та забір мазків для проведення ПЛР на визначення вірусу SARS Cov 2. Мазки доправляються в ЦПМСД, потім доставляються в лабораторний центр м. Кропивницький.

З  початку епідемії   проводяться швидкі тести на Covid 19 в АЗПСМ,пунктах тимчасового базування та за місцем проживання пацієнта. Проведено 542 швидких теста  на ковід станом на 01.11 .2021.

З квітня 2021 року  проводиться вакцинація  від  Covid 19(виконувалось щеплення вакциною AstraZenekaковішилд, Короновак, Пфайзер, Модерна.). Працює 2 пункти щеплень в с. Глинськ та с. Микільськ на базі АЗПСМ.  Зроблено всього 3631 щеплення,  що складає 69,8 % від запланованого населення, з них І дозою 2070 щеплень, ІІ дозою 1561 щеплення.

Наразі в Глинській АЗПСМ  розпочато капітальний ремонт.

В АЗПСМ для виїздів лікарів до хворих на дому наявні автомобілі.

 

Впорядкування земель спільної власності та управління майном спільної власності сіл територіальної громади

Дуже важливим питанням в роботі сільської ради є земельні відносини. Реалізація державної політики у сфері регулювання земельних відносин земель комунальної власності у межах повноважень ОТГ здійснюється через управління землями, які перебувають  у віданні Великоандрусівської сільської ради шляхом прийняття рішень сесій. Постійною депутатською комісією з питань земельних відносин, природокористування, адміністративно-територіального устрою, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою розглянуто, підготовлено та винесено на розгляд  сесій 1481 проектів рішень.

          Відповідно до рішень Великоандрусівської сільської ради щодо першочергового забезпечення земельними ділянками учасників АТО/ООС по та працівників соціальної сфери громади, надані земельні ділянки учасникам бойових дій: для ведення ОСГ - 12 ділянок по 2,0 га, для ведення садівництва – 1 ділянка площею 0,1200 га.

Для працівників соціальної сфери громади надано земельні ділянки: для ведення ОСГ – 32 ділянки по 1 га. 

          Систематично проводяться зустрічі з землекористувачами щодо дотримання вимог земельного законодавства.

          Протягом року надавалась інформація до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби стосовно переліку орендарів земельних ділянок, про укладення нових, внесення змін до договорів оренди землі та їх розірвання, вівся облік укладених та зареєстрованих договорів оренди земельних ділянок земель комунальної власності, здійснювався контроль за надходженням орендної плати за користування земельними ділянками відповідно до вимог чинного законодавства.

           До ОДПІ надавались уточнюючі дані по обліку земельних ділянок для нарахування земельного податку, вносились протягом року зміни до списків нарахувань земельного податку, вручалися повідомлення про сплатили земельного податку та здійснювався контроль за надходженням земельного податку до бюджету сільської ради.

       На протязі 2021 року надійшло 650 тис. грн. за земельний податок з фізичних осіб, від юридичних осіб надійшло земельного податку у сумі 470 тис. грн.

Орендна плата протягом 2021 року за користування земельними ділянками від фізичних осіб склала 2 млн. грн., від юридичних 8 млн. грн.

Землекористувачі (юридичні та фізичні особи) що орендують землі запасу переведені на 12 відсоткову ставку орендної плати, що дало змогу збільшити власні надходження сільської ради більш ніж на 1 млн. грн.

Проведено спільно з Головним управління Держгеокадастру у Кіровоградській області 1 аукціон з продажу права оренди земельної ділянки площею 30 га, з  ставкою 26 відсотків.

 Разом з органами прокуратури було обстежено 11 об’єктів природнозаповідного фонду на території громади.

У сфері надання адміністративних послуг

Відділом надання адміністративних послуг всього прийнято заяв 6260.

 Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» здійснюється реєстрація актових записів цивільного стану: 

109  актових записи станом на  14.12.2021  року, з них:

  • про народження – 0 ;
  • про смерть - 109;
  • про шлюб –  2 .
  • Прийнято   657 заяв на реєстрацію місця проживання;
  • 316 особи знято з реєстрації місця проживання;
  • Зареєстровано 39 новонароджених дітей: з них  19  хлопчиків і   20 дівчаток.
  •  

На військовому обліку в громаді перебуває   1254 військово-зобов’язаних.

                                                   ОСВІТА

В громаді сформована системна робота щодо виконання основних завдань, реалізації заходів щодо подальшого реформування дошкільної, загальної середньої, позашкільної  освіти - складників системи освіти, створення необхідних умов для рівного доступу громадян до якісної безперервної освіти, поліпшення ресурсного забезпечення закладів та установ системи освіти.

На території Великоандрусівської сільської ради розташовано наступну мережу освітніх закладів. Закладів загальної середньої освіти - 3 (КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГЛИНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ   КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ», КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛІЦЕЙ «НАДІЯ»  ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ», КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ –ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ). Два заклади дошкільної освіти:  ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ “РОМАШКА” ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ “СОНЕЧКО” ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Працює один позашкільний заклад - КОМУНАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД «ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ».

Кількість закладів дошкільної освіти у 2021 році – 2 (ЗДО «Ромашка», с. Григорівка, ЗДО «Сонечко» с. Глинськ)

Кількість дошкільних груп при НВК – 4 (1 група – при Федірківському НВК, 1 група – при Захарівському НВК КЗ «Глинське НВО» та 2 групи при                КЗ НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

У 2020/2021 навчальному році кількість вихованців закладів дошкільної освіти становила 100 осіб. Працює 17 працівники, з них – 6 педагогічних. Охоплення дітей дошкільною освітою п’ятирічного віку організованими формами дошкільної освіти становить 100%. У всіх закладах дошкільної освіти належним чином організовано харчування дітей. Середня вартість харчування на 1 дитину у 2021 році становила 35 грн., з яких 50% місцевий бюджет, 50% – батьківська плата.

Одним із найважливіших питань соціального захисту у закладах дошкільної освіти є організація харчування дітей пільгових категорій. За рішенням сесії сільської ради від плати за харчування в закладах дошкільної освіти звільнено стовідсотково дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, чиї батьки є учасниками АТО, ООС, малозабезпечених та багатодітних сімей.

Мережа закладів загальної середньої освіти становила у 2021 році –6,

 із них: юридичних осіб – 3 (КЗ Ліцей «Надія», КЗ НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» та КЗ «Глинське НВО») та 3 філії КЗ «Глинське НВО» - Федірківський НВК, Захарівський НВК, Іванівська філія;

Загальна кількість учнів, станом на 01.09.2021 року становить – 727 учнів

Працює 217 працівники, з них – 127 осіб педагогічного складу.

З метою забезпечення рівного доступу до здобуття якісної базової і повної загальної середньої освіти, профільної та допрофесійної підготовки учнівської молоді профільне навчання запроваджено в 3-х закладах освіти з української мови. Гарячим харчуванням охоплено 100% учнів закладів освіти. Вартість харчування 1-4 класів становить 18-00 грн. (100% - місцевий бюджет).

Велика увага приділяється роботі з обдарованою молоддю, а саме участь учнів у регіональних та обласних олімпіадах, інтелектуальних мовно-літературних конкурсах, конкурсах-захистах Малої академії наук, фестивалях та змаганнях, зокрема: чотири учні є призерами обласних предметних олімпіад. Двоє учнів є призерами обласного рівня науково-дослідної діяльності. Працює програма підтримки  обдарованої молоді до 2023 року. Цього року стипендіатами за даною програмою стали троє випускників освітніх закладів громади.

У громаді створений КЗ «ЦДЮТ», який охоплює 272 дитини 5-11класів. Крім того при кожній юридичній особі закладів загальної середньої освіти введено 1,0 ставки керівника гуртка, що дає можливість організувати в таких установах по 18 годин гурткової роботи додатково із оплатою праці з освітньої субвенції.

Для забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти на території Великоандрусівської сільської ради створено рівні умови для отримання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, які охоплені інклюзивним навчанням:

КЗ НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» - 4 учні (1А, 1Б, 2 учнів – 3Б);

КЗ «Глинське НВО» - 2 учнів (4 та 9 класи)

У цих закладах введено посаду асистента вчителя.

        Придбано шкільний автобус для Глинського НВО  на суму 1614900 грн.. за рахунок обласного бюджету – 1614280 грн. та співфінансування бюджету Великоандрусівської ТГ – 620000 грн.;

Забезпечено підвезення учнів та працівників закладів загальної середньої освіти та дошкільної освіти до навчальних закладів для отримання освітніх послуг, шкільними автобусами (5 автобусів):

КЗ НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» - 72 учні;

КЗ «Ліцей «Надія» - 44 учні

КЗ «Глинське НВО» -70 учнів

ЗДО «Ромашка» -5 вихованців

Щороку учні закладів загальної середньої освіти Великоандрусівської ТГ беруть участь у обласній Гімназіаді з різних видів спорту, попередній етап яких проводиться на території: березень 2021 року баскетбол 3*3 (дівчата) - 5 місце; листопад 2021 року баскетбол 3*3 (хлопці) – 9 місце,   (дівчата) – 5 місце, теніс настільний ІІІ індивідуальне місце та 5 загальнокомандне.

Жителі громади являються активними учасниками різноманітних спортивних змагань та неодноразово ставали переможцями і призерами даних заходів. Проведено чемпіонат серед дорослих з волейболу (чоловіки), змагання з футболу та міні-футболу, футзалу баскетболу класичного та баскетболу 3Х3.

6 грудня 2021 року  команда Великоандрусівської ТГ взяла участь у районних змаганнях з футзалу та посіла ІІ почесне місце.

Прийнята та функціонує програма розвитку фізичної культури і спорту до 2023 року

          В сфері державної реєстрації

У сфері державної реєстрації, починаючи з березня по кінець грудня 2021 року надано методично-консультативну  та практичну допомогу громадянам, юридичним особам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування в кількості 837. Прийнято та розглянуто 571 заяв, які надійшли від громадян та юридичних осіб з приводу проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. 

          Перевірено на відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями в кількості 570.

Перевірено 1873 документа на наявність підстав для зупинення розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав чи відмови в державній реєстрації прав.

 

Прийнято  561 рішення державного реєстратора про проведення реєстраційних дій, з них 560 рішень про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та 1  рішення про відмову у проведенні реєстраційних дій. 

 

За результатом розгляду заяв проведено 570 реєстраційні дії (379 на оплатній основі та 191 безоплатно згідно чинного законодавства України), у тому числі:

внесення змін до відомостей Державного реєстру речових прав -2;

 

надання інформації з Державного реєстру речових прав – 10;

державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно похідних від права власності (оренда, постійне користування, емфітевзис, суперфіцій та інші) – 91;

державна реєстрації права власності на нерухоме майно – 467.

Видано 560 Витяги з Державного реєстру речових прав.

Від сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав, загальна сума доходу в бюджет територіальної громади становить 86500 грн.

 

                 

Служба у справах дітей Великоандрусівської сільської ради

      Сьогодні діти - найбільш чутлива та уразлива верства населення країни. Вони потребують постійного захисту, допомоги і підтримки з боку держави та суспільства. Багато хто роботу з дітьми пов’язує лише із забезпеченням їх матеріального добробуту не враховуючи, що головне полягає у вихованні правової, громадянської, економічної, культурної, моральної свідомості дітей, реалізації їх творчого потенціалу. Вирішення саме цих питань зумовлює подальший розвиток української держави, суспільства, нації та нашої громади. 

На території Великоандрусівської сільської ради проживає 1362 дітей          (від 0 до 6 років - 635 дітей; від 6 до 18 років – 727 дітей). Із них: 18  дітей з особливими потребами, 341 дитина виховується в 92 багатодітних сім’ях,          119 дітей проживають в 39 сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах, 22 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

В ході проведення обстежень умов проживання та виховання дітей надавалися попередження (усні та письмові) батькам, які належним чином не займаються навчанням, вихованням і утриманням своїх дітей, про притягнення їх до адміністративної або кримінальної відповідальності, позбавлення батьківських прав.  Так, протягом лютого-грудня 2021 року, надано:

44 попередження батькам про притягнення їх до адміністративної відповідальності;

11 батьків притягнуто до відповідальності згідно зі статті 184 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» «невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо виховання своїх дітей»;

до кримінальної відповідальності за злісне невиконання обов’язків по догляду за дітьми протягом звітного періоду батьки не притягувалися.

Потягом лютого-грудня 2021 року за ухилення від виконання батьківських обов'язків підготовлено та направлено до Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області 4 позовні заяви про позбавлення батьківських прав        6 батьків відносно 14 дітей. В даний час справи знаходяться на розгляді в суді. 

Ведеться та постійно поновлюється облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Станом на 10 грудня 2021 року на обліку перебуває 119 дітей, які виховуються в 39 сім’ях. З них, соціальним супроводом охоплено 27 сімей, в яких виховується 84 дітей (тобто, соціальним супроводом охоплено 70,5% дітей від загальної кількості дітей, які перебувають на обліку в службі у справах дітей). Протягом лютого-грудня 2021 року на  облік взято 30 дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах (причина: ухилення батьків або осіб, які їх замінюють від виконання своїх батьківських обов’язків); знято з відповідного обліку 9 дітей (по причинах: досягнення повноліття або надання повної цивільної дієздатності -  4 дітей, змінили місце проживання  - 1 дитина, смерть дитини – 1 дитина, влаштування на виховання та утримання до державного закладу для дітей - 1 дитина). Дані сім’ї знаходяться під постійним контролем; з батьками даних сімей періодично проводиться профілактична робота щодо запобігання насильства в сім’ї щодо дітей та належного виконання ними своїх батьківських обов’язків.   

Станом на 15  грудня 2021 року на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 24 дитини, які мають статус дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: сімейними формами виховання охоплені всі діти (15 дітей виховуються в сім'ях опікунів (піклувальників), 9 дітей проживають в прийомних сім'ях та дитячих будинках сімейного типу).

КУЛЬТУРА

      Мережа установ, що створюють умови для творчого розвитку особистості, підвищення культурного рівня, естетичного виховання громадян, доступності освіти у сфері культури для задоволення культурних потреб жителів громади включає: 14 клубних установ, в т.ч. сільських будинків

культури – 8, сільських клубів – 6,   10 cільських  бібліотек та Захарівський музей історії. Протягом 2021 року працівники закладів культури постійно працювали над вивченням та задоволенням культурних запитів різних категорій населення. Робота здійснювалася згідно з планом роботи на 2021 рік, враховуючи всі державні та релігійні свята. Клубні заклади є організаторами та співорганізаторами проведення різнопланових заходів: розважальних, урочистостей та концертних програм до державних, професійних, календарно-обрядових свят, мітингів, вечорів пам'яті. Так, згідно з календарним планом заходів закладів культури у 2021році було проведено 464 культурно-масових заходів, які відвідало близько 13тис. осіб. Так, крім державних та обрядових свят, цьогоріч відзначалися  святкування сіл громади, аматорські колективи приймали участь в різножанрових фестивалях та конкурсах, як в місцевих так і обласних.  Так, фольклорні колективи «Яворина» Калантаївського сільського клубу та «Криниченька» Глинського сільського Будинку культури стали призерами обласного свята фольклору «Невичерпні джерела 2021». Народний колектив «Веселка» Великоандрусівського сільського Будинку культури разом з очільником громади взяв участь у загальнообласному конкурсі на наймасовіше виконання державного Гімну, присвяченого 30-ій річниці Незалежності України. Силами закладів культури було на високому рівні представлено громаду у обласному фестивалі «Агро Експо 2021». 

 

     Протягом 2021 року у бібліотеках було оформлено книжкові виставки з нагоди державних свят, а також присвячені ювілеям видатних письменників та поетів. У травні місяці було проведено обласний семінар на базі Григорівської сільської бібліотеки за участю бібліотекарів громади  та методистів обласної бібліотеки ім. Чижевського. В рамках семінару було проведено перевірку роботи двох бібліотек та оцінено їх з показником «добре» під час обласної ZOOM конференції. Бібліотеки брали участь у різного роду анкетуваннях та конкурсах, що проводилися обласною бібліотекою. За звітний рік було проведено ремонтні роботи  за рахунок спонсорської допомоги в Золотарівській сільській бібліотеці та в Микільській сільській бібліотеці.

                                              

 

 

 

Шановні мешканці громади!

 

  Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити,що сьогоднішній результат роботи – це колективна праця кожного депутата, кожної постійної комісії, сесійна робота, діяльність виконавчого комітету та апарату ради і, безумовно, робота кожного мешканця громади.

Основна мета звіту – не тільки проаналізувати діяльність ради за звітний період, а й разом визначитись щодо основних напрямків та пріоритетів  в подальшій роботі.

      Вся робота і моя, як голови, і виконавчого апарату у вас на очах. Я розумію свою особисту відповідальність перед громадою за кожне наше рішення, кожний наш практичний крок. 

 

 Підсумовуючи все вище сказане, хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних, комунальних установ та закладів, підприємцям, аграріям, аматорам художньої самодіяльності, депутатам, працівника сільської ради та членам виконкому, народному депутату України, депутатам обласної та районної ради, керівникам районної й обласної ради та адміністрації.

      А особлива подяка кожному, хто підтримує, дає поради, хто допомагає і словом, і ділом, хто не лише критикує, а вносить пропозиції покращення життя громади та бере активну участь в житті самої громади.

 

Зробимо нашу громаду кращою разом!

 

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Звіт голови громади за 2021 рік.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь